Zavrieť ikona

Často kladené otázky

1. Kde nájdem doklad o kúpe?

Doklad o kúpe nájdete vo formáte PDF v e-maile s predmetom "Expedovaná objednávka" odoslaný z adresy info@mobilonline.sk. Šetríme životné prostredie, preto Doklad o kúpe v papierovej forme s tovarom nezasielame.

 

2. Aký je rozdiel medzi novými, novými z výkupu a použitými telefónmi?

  • Nový telefón
    Telefón z oficiálnej distribúcie určenej pre slovenský trh v originálnom balení s kompletným zabaleným príslušenstvom a záručnou lehotou 24 mesiacov. Na telefón je možné uplatniť odpočet DPH.
  • Nový z výkupu
    Telefón je úplne nový, nebol nikdy použitý a má nalepené pôvodné výrobné fólie. Spolu s kompletným zabaleným príslušenstvom sa nachádza v originál krabici, ktorá bola z dôvodu kontroly otvorená. Na telefón poskytujeme 24 mesačnú záruku. Na telefón sa vzťahuje osobitný 0% režim DPH (nie je možný odpočet).
  • Použitý telefón
    Telefóny v triede A, B alebo C, podľa vizuálneho stavu opotrebenia (A – ako nové, B – nebadateľné známky používania, C - viditeľné známky používania). Telefóny sú testované a plne funkčné. Na telefóny poskytujeme 12 mesačnú záruku. Na telefóny sa vzťahuje osobitný 0% režim DPH (nie je možný odpočet).

Viac o nových, nových z výkupu a použitých telefónoch sa dočítate tu

 

3. Čo znamená Oficiálna slovenská distribúcia?

  • Telefóny sú vždy nové a spĺňajú všetky normy určené pre Slovenskú republiku.

  • Telefóny majú pôvodný softvér bez telefónneho loga operátora.

  • Záručná doba je 24 mesiacov a záručná oprava sa uplatňuje priamo v autorizovanom servisnom stredisku výrobcu.
  • Balenie z oficiálnej distribúcie vždy obsahuje všetko, čo deklaruje výrobca. Vďaka tomu môžete výrazne ušetriť na príslušenstve ako pamäťové karty, dátové káble, handsfree súpravy, ochranné kryty a pod.
  • Každý telefón má menu v slovenčine (resp. v češtine) a obsahuje slovenský návod.

Viac o rôznych typoch distribúcií sa dočítate tu

 

4. Ako zistím, či je tovar na sklade?

Skladová dostupnosť je uvedená pri každom produkte. Produkt sa môže nachádzať na centrálnom sklade (doručenie do 24 hodín), na sklade niektorej z predajní (je možné si ho okamžite osobne prevziať alebo si ho objednať s doručením do 48 hodín) a na dodávateľskom sklade (produkt je na objednávku s doručením do 3 pracovných dní).

 

5. Ako môžem za tovar zaplatiť?

Za tovar môžete zaplatiť online platobnou kartou, prevodom vopred na náš bankový účet, na splátky alebo v hotovosti, pri prevzatí tovaru (platba na dobierku alebo prevzatie tovaru v predajni).

Viac o spôsoboch platby za tovar sa dočítate tu 

 

6. Koľko trvá doručenie objednávky?

Doba doručenia objednávky závisí od dostupnosti tovaru na jednotlivých skladoch:

  • produkt na centrálnom sklade - doručenie do 24 hodín
  • produkt na sklade niektorej z predajní - doručenie do 48 hodín
  • produkt na dodávateľskom sklade - doručenie do 3 pracovných dní

 

7. Je možné zakúpený tovar vrátiť?

Tovar zakúpený prostredníctvom e-shopu je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od jeho doručenia kupujúcemu. Tovar zakúpený v predajniach vrátiť možné nie je.

 

8. Ako reklamovať telefón alebo príslušenstvo?

Telefón alebo príslušenstvo musí byť riadne zabezpečené a zabalené v prepravnej škatuli tak, aby počas prepravy nedošlo k jeho poškodeniu. V prípade jeho poškodenia počas prepravy, nenesie spoločnosť mobil online s.r.o. zodpovednosť za takéto poškodenie.

V prípade, ak reklamovaný tovar nebude v súlade s niektorým bodom reklamačného poriadku, bude reklamácia zamietnutá a zaslaná späť odosielateľovi poštou, na náklady kupujúceho. Poplatok za poštovné a balné je v takomto prípade vo výške 5 Eur s DPH. Reklamácia bude zaslaná na dobierku.

Viac o tom, ako reklamovať tovar sa dozviete tu 

 

9. Aký rozdiel je medzi záručnou a pozáručnou opravou?

  • Záručná oprava
    Oprava zariadenia prebieha v autorizovanom servisnom stredisku výrobcu za použitia výhradne originálnych dielov

  • Pozáručná oprava
    Oprava zariadenia prebieha v servisnom oddelení predajcu, pričom použité môžu byť ako originálne, tak aj neoriginálne OEM náhradné diely rôznej kvality (záleží od serióznosti predajcu)

 

10. Čo je to autorizované servisné stredisko?

Overené servisné stredisko, ktorého personál profesionálne vyškolil výrobca značky zariadenia. Na opravu zariadenia sa používajú výhradne originálne náhradné diely výrobcu.

 

11. Aký rozdiel je medzi balením BLISTER a BULK?

  • BLISTER

Originálne balenie – značkový tovar zabalený v peknom originálnom balení / krabičke.

  • BULK
    Ekonomické balenie - tovar zabalený v bublinkavej fólii alebo v igelitovom vrecúšku.

 

12. Čo sú to recyklačné poplatky?

Recyklačné poplatky sú poplatky za zber a recykláciu elektroodpadu a sú súčasťou predajnej ceny. Cena, ktorá je uvedená pri výrobku v e-shope je cena s recyklačným poplatkom. Na daňovom doklade je cena rozdelená na cenu výrobku a sumu recyklačného poplatku.