Zavrieť ikona

Odkúpime vaše zariadenia

Výkup mobilov, tabletov, notebookov, smart hodiniek a fitness náramkov

Ako postupovať

Krok za krokom

Ako postupovať pri predaji Vášho zariadenia?

vykup-ico-phone-1

Vyhľadajte značku a model zariadenia cez vyhľadávacie okno na tejto stránke a upresnite jeho stav.

vykup-ico-euro-2

Zobrazí sa orientačná výkupná cena (presnú hodnotu určí náš technik po kontrole stavu zariadenia).

vykup-ico-kurier-3

Vyberte si, či nám zariadenie prinesiete osobne do predajne alebo ho u vás bezplatne vyzdvihne kuriér.

vykup-ico-4

Vyplňte on-line nezáväznú výkupnú ponuku a získajte 3-dňovú garanciu výkupnej sumy.

vykup-ico-5

Peniaze získate v hotovosti na ruku (výkup v predajni) alebo na účet, do 3 pracovných dní od kontroly stavu zariadenia (výkup kuriérom).

Sme najväčšími v obore


Máte doma alebo vo firme mobilné telefóny, ktoré nepoužívate a chceli by ste ich predať? Mobilonline je najväčším výkupcom mobilných zariadení na Slovensku.

Alžbeta B.

"Proces výkupu notebooku bol pre mňa, po každej stránke, super. Celý proces od zaslania ponuky až po peniaze na účte bol rýchly, jednoduchý a komunikácia bola zrozumiteľná. Profesionalita 10/10. 
Pekný deň."

Alžbeta B.
Štefan L.

"Proces je prehľadný, nemám k nemu žiadne výhrady, všetko prebehlo štandardným spôsobom ako bolo definované na webovej stránke pri výkupe notebookov. Prehľadná komunikácia k veci, vybavenie výkupu na predajni a následné ohodnotenie notebooku ako aj s ponukou ocenenia, a pripísania peňažnej hotovosti na účet bolo vskutku rýchle."

Štefan L.

Často kladené otázky


Môžem zariadenie priniesť do predajne osobne?

Mobilný telefón, tablet, fitness náramok alebo smart hodinky nám môžete priniesť do ktorejkoľvek z viac ako 50 predajní Mobilonline.
 

Môžem vám svoje zariadenie poslať? Koľko ma bude stáť poštovné?

Pri odpredaji zariadenia na diaľku kuriéra objednáme a uhradíme my. Vy mu len v dohodnutom čase a na dohodnutej adrese odovzdáte svoje dobre zabalené zariadenie spolu s vytlačeným odkupným formulárom.
 

Akým spôsobom a kedy mi zaplatíte?

Ak nám prinesiete zariadenie na výkup osobne, do predajne Mobilonline, na počkanie ho skontrolujeme a peniaze vám vyplatíme v hotovosti na ruku. Ak sa rozhodnete pre odpredaj na diaľku cez kuriéra, peniaze vám pošleme na účet bankovým prevodom do 3 pracovných dní po obdržaní telefónu a kontrole jeho stavu naším technikom.

Aké sú podmienky pre výkup mobilov, tabletov, smart hodiniek a fitness náramkov?

- Preukázanie plnoletosti (18 rokov) platným dokladom totožnosti (občiansky preukaz alebo pas)
- Spísanie kúpno – predajnej zmluvy
- Odpredávané zariadenie musí mať originálnu krabičku a pôvodný záručný list alebo doklad o nákupe
- Odpredávané smart hodinky a tablety musia byť v novom, nepoužitom stave a mať kompletný obsah balenia

Čo určuje hodnotu telefónu, tabletu alebo smart hodiniek alebo fitness náramku?

Výkupná cena mobilného telefónu, tabletu, smart hodiniek a fitness náramku je podmienená jeho technicko-vizuálnym stavom a úrovňou morálneho opotrebovania.

Aké telefóny, tablety, smart hodinky a fitness náramky od vás odkúpime?

Vykupujeme väčšinu nových aj použitých telefónov. Tablety a smart hodinky odkupujeme len v novom stave. Pokiaľ sa váš model na stránke mobilonline.sk/vykup nenachádza, napíšte nám na vykup@mobilonline.sk.

Ako zistím model svojho mobilu, tabletu, smart hodiniek alebo fitness náramku?

Názov modelu nájdete na štítku originálnej krabičky, vytlačený v spodnej zadnej časti tela zariadenia alebo v nastaveniach.

Čo ak sa moje zariadenie v katalógu nenachádza?

V prípade, že sa váš telefón, tablet, smart hodinky fitness náramok v katalógu nenachádzajú, napíšte nám na  vykup@mobilonline.sk a my vás budeme obratom kontaktovať.

Aký stav zariadenia môžem označiť ako „nový“?

Nové zariadenie je nepoužívané, v pôvodnej originálnej krabici, s kompletným nerozbaleným príslušenstvom a so záručným listom alebo dokladom o nákupe, nie starším ako 2 mesiace. Zariadenia musí pochádzať z nákupu v slovenskom obchode alebo e-shope.

Môžem zariadenie označiť ako „nové“, ak má menej ako 2 mesiace, ale má rozbitý displej?

Bohužiaľ nie. Vzhľadom na výšku nákladov spojených s výmenou obrazovky je potrebné označiť zariadenie ako „použité“ a stav obrazovky ako „Mechanicky poškodené – Trieda D“.

Musím pred predajom telefónu, tabletu, fitness náramku alebo smart hodiniek vymazať ich pamäť?

Pred odpredajom je potrebné odhlásiť sa zo všetkých prihlásených cloud účtov (Apple icloud, konto Samsung, Huawei Cloud, atď.). Následne môžete zariadenie resetovať do továrenských nastavení.