Servis mobilných telefónov


Mobilonline je jedným z najväčších predajcov a výkupcov mobilných telefónov a príslušenstva na Slovensku. Na trhu pôsobíme už 19 rokov, počas ktorých sme nazbierali nespočetne odborných skúseností. Môžete sa preto spoľahnúť, že naše služby budú vždy na vysoko profesionálnej úrovni. 

Keďže sa neustále snažíme zlepšovať a prispôsobovať ponuku vašim prianiam a potrebám, posunuli sme príležitostne poskytované servisné opravy na novú úroveň a vytvorili z nich plnohodnotnú službu, dostupnú všetkým zákazníkom.

Naše servisné služby sú vám dostupné predovšetkým online, prostredníctvom bezplatne zaslaného kuriéra. Ak však máte nablízku predajňu Mobilonline a vyhovuje vám viac osobný kontakt, zariadenie od vás prevezmeme aj tam.

Realizujeme servisné opravy telefónov značiek Samsung, Apple, Xiaomi, Huawei a Honor. Medzi najčastejšie servisné úkony patrí čistenie slúchadla, výmena batérie, výmena displeja, výmena zadného krytu, výmena kamery / sklíčka kamery, oprava proximity senzora, oprava wifi antény, výmena zvončeka, výmena reproduktorov a mikrofónov (len u vybraných modelov), výmena domovského tlačidla a odtlačku prstu, výmena jack konektoru, nalepenie skla a ďalšie, podľa cenníka. Nerealizujeme výmenu / opravu základných dosiek a opravu utopených telefónov.

V prípade, že doma máte poškodený telefón a chceli by ste si ho nechať opraviť za dobrú cenu, neváhajte nás kontaktovať na adrese servis@mobilonline.sk alebo nám zavolajte na zákaznícku info linku +421 940 600 100.
 

Príklady našich finálnych cien (poplatky za dopravu hradíme my)

Servisný úkon Kompletná cena vrátane dopravy
Huawei P20 lite - výmena displeja 60 €
Huawei P30 lite - výmena displeja 90 €
Huawei P9 lite 2017 - výmena displeja 50 €
iPhone 7 - výmena displeja 145 €
iPhone 7 - výmena batérie 55 €
iPhone 8 - výmena displeja 140 €
Samsung Galaxy Note 8 - výmena displeja 250 €
Samsung Galaxy J5 2017 - výmena displeja 90 €

 

Ako postupovať pri objednávke servisu mobilu?

*Dĺžka trvania opravy závisí od dostupnosti náhradných dielov a doby doručenia zariadenia kuriérskou spoločnosťou. 

 


 

Najčastejšie otázky a odpovede:

1. Ako zistím značku a presný názov modelu svojho telefónu?
Značku a presný názov modelu svojho telefónu nájdete:

  • na nálepke na originálnej krabici, v ktorej ste telefón kúpili
  • v nastaveniach telefónu, v časti “Všeobecné” alebo “Informácie o telefóne”
     

2. Podľa čoho zistím, akú farbu zadného krytu telefónu mám uviesť e-maile a v servisnom protokole?
Oficiálny názov farebného prevedenia modelu nájdete na nálepke na originálnej krabici, v ktorej ste telefón zakúpili, pod označením Colour:. Ak už originálnu krabicu nevlastníte, pokúste sa aspoň čo najdetailnejšie farbu opísať (napríklad tmavo modrá, perleťovo biela a pod.
 

3. Kde nájdem sériové číslo telefónu?
Sériové číslo telefónu nájdete:

  • na nálepke na originálnej krabici, v ktorej ste telefón kúpili
  • v nastaveniach telefónu, v časti “Všeobecné” alebo “Informácie o telefóne”
  • pri niektorých modeloch zadaním *#06# na klávesnici telefónu
     

4. Kde nájdem IMEI kód svojho telefónu?
IMEI kód alebo kódy (pri viac-simkartových telefónoch) nájdete:

  • na nálepke na originálnej krabici, v ktorej ste telefón kúpili
  • v nastaveniach telefónu, v časti “Všeobecné” alebo “Informácie o telefóne”
  • zadaním *#06# na klávesnici telefónu
     

5. Aké príslušenstvo mám pribaliť k telefónu?
K telefónu prosím pribaľte len batériu, pokiaľ je vyberateľná. Inak nie je potrebné posielať žiadne príslušenstvo. Z telefónu si pred odovzdaním nezabudnite vybrať SIM kartu a pamäťovú kartu. V prípade, že nám s telefónom predsa len posielate nejaké príslušenstvo, je potrebné ho dôkladne zaznačiť v príslušnej kolónke v Servisnom protokole.
 

6. Chcem si nechať opraviť viacero telefónov. Ako mám postupovať?
Ku každému telefónu je potrebné vytlačiť, vyplniť a pribaliť osobitný Servisný protokol. Inak postupujete rovnako ako pri objednávke servisných prác pre jeden telefón.
 

 

Obchodné podmienky 

  1. Diagnostika zariadenia je spoplatnená sumou 15 €.
  2. Objednávateľ servisnej práce si je vedomý, že pri oprave zariadenia a výmene náhradných dielov môžu vzniknúť drobné škrabančeky, oderky, menšie nerovnosti, medzery medzi spojmi a znížená citlivosť ovládacích prvkov (dotyková plocha, tlačidlá ovládania).
  3. Objednávateľ servisnej práce si je plne vedomý, že uvedená oprava alebo diagnostika je neautorizovaný zásah, preto servisované zariadenie automaticky prichádza o záruku výrobcu.
  4. Spoločnosť mobil online, s.r.o. nezodpovedá za stratu elektronických dát servisovaného zariadenia, stratu SIM kariet alebo pamäťových kariet.
  5. Počas opravy zariadenia, ktoré predtým spadlo, rozbilo sa, bolo rozobrané alebo inak poškodené, môžu vzniknúť alebo sa prejaviť ďalšie skryté vady a chyby, ktoré nie sú predmetom objednanej opravy a za ktoré mobil online, s.r.o. nenesie zodpovednosť. Pri rozoberaní takto poškodených zariadení môže v ojedinelých prípadoch skrytá vada zariadenie nenávratne poškodiť alebo navýšiť cenu opravy. Spoločnosť mobil online, s.r.o. nenesie žiadnu zodpovednosť za prejavenie skrytej chyby po otvorení prístroja a neznáša žiadne náklady s tým spojené. Pri prejavení sa skrytej vady bude objednávateľ o tejto skutočnosti oboznámený ešte počas prebiehajúcej opravy. 
  6. V prípade výkonu pozáručného servisu sa chybný tovar alebo diely tovaru odovzdávajú zákazníkovi na základe jeho žiadosti. V prípade, ak zákazník o ich vrátenie nepožiada, budú tieto diely, na náklady spoločnosti mobil online, s.r.o., ekologicky zlikvidované.
  7. Záručná doba na náhradný diel je 24 mesiacov a na servisný úkon 3 mesiace. Pri oprave zariadenia poškodeného vodou sa záruka nevzťahuje ani na servisný úkon, ani na náhradný diel.
  8. Objednávateľ si je povinný prevziať prístroj do 30 pracovných dní od obdržania informácie o ukončení servisnej práce. V opačnom prípade má spoločnosť mobil online, s.r.o. právo účtovať si poplatok za skladovanie vo výške 0,50 € / deň / ks. 
  9. Objednávateľ si prečítal a je si plne vedomý rizík spojených s opravou mechanicky alebo tekutinou poškodených prístrojov.

2020 © mobilonline.sk | prevádzkované eshop systémom Grandus od spoločnosti For Best Clients, s.r.o.