Zavrieť ikona
youtube icontiktok iconfacebook iconinstagram icon
Obľúbené produktyObľúbené ikona
Porovnávanie produktovPorovnanie ikona

Poistenie zariadení

NOVINKA

Náhoda je blbec, nikdy neviete, kedy sa pri telefonovaní pošmyknete na šupke od banánu a váš každodenný pomocník ostane ležať rozbitý na chodníku.

Príde vám to ako nonsens? Dobre, tak si predstavte, takúto situáciu: Pokojne si cestujete MHD do roboty, svoj telefón máte v kapse nohavíc, niekto potrebuje vystúpiť, tak okolo vás prejde, „náhodou“ do vás narazí, ale vy tomu neprikladáte význam, však električka je preplnená. Prejde chvíľa a vy si uvedomíte, že Vám niečo chýba, čo je to? No predsa smartfón a vy ste sa stali obeťou vreckovej lúpeže. V opačnom prípade vám môže telefón spadnúť na zem a vy si v tej chvíli ani neuvedomíte ako ľahko sa telefón dostane z triedy A do triedy D.

Aj pre takéto prípady poskytujeme poistenie vášho zariadenia.

Poistenie proti poškodeniu alebo zničeniu

Poistenie chráni pred poškodením alebo zničením mobilu, tabletu a akéhokoľvek elektronického zariadenia živelnou udalosťou, pádom alebo nárazom, nešikovnosťou, skratom alebo obliatím či utopením.

Poistenie proti odcudzeniu

Poistenie chráni pred odcudzením vlámaním, lúpežou a vreckovou krádežou (poistený musí mať zariadenie na sebe/pri sebe).

Hlavné výhody poistenia :

  • rýchla a kvalitná oprava v overených servisoch,
  • rýchle ukončenie poistnej udalosti zo strany poisťovne,
  • ak si poistenie do 14 dní od uzatvorenia zmluvy rozmyslíte, peniaze za poistenie vám vrátime v plnej výške,
  • ak vám počas zákonnej záruky tovar vymenia za iný, vrátime vám nespotrebovanú časť poistného,
  • v prípade, že elektronické zariadenie predáte alebo darujete, poistenie môžete previesť na inú osobu.

Ako nahlásiť poistnú udalosť?

Pri poškodení alebo poruche elektronického zariadenia:

  1. Pripravte si pokladničný doklad resp. faktúru a súhlas s poistením
  2. Kliknite na nahlásiť poistnú udalosť
  3. Zadajte všetky potrebné údaje

V prípade ak disponujete zariadením týchto značiek (SAMSUNG, HUAWEI, MOTOROLA/LENOVO, OPPO a XIAOMI) odneste poškodené zariadenie priamo do autorizovaného servisu v Bratislave alebo Košiciach, alebo si objednajte prepravu vyplnením formulára (https://www.escsk.eu/servis/). Pri objednaní prepravy, pribaľte k zariadeniu aj Formulár na hlásenie poistnej udalosti (nájdete ho na konci stránky medzi dokumentami).

Pri odcudzení zariadenia krádežou alebo lúpežou:

  1. Pripravte si súhlas s poistením, pokladničný doklad resp. faktúru a policajnú správu
  2. Kliknite na nahlásiť poistnú udalosť
  3. Zadajte všetky potrebné údaje

Poznámka : Pri poškodení elektronického zariadenia a jeho následnej oprave poistený hradí iba spoluúčasť, ostatné náklady sú hradené priamo servisu. Zariadenie si môžete dať opraviť aj sami v inom vami zvolenom servise, v danom prípade však náklady na opravu hradíte vy. Následne nám nahláste poistnú udalosť online a zvoľte poslednú možnosť „POISTENIE ELEKTRONIKY A ŠPORTOVÝCH PRÍSTROJOV – B2B“. Priložte potrebné dokumenty vrátane servisného protokolu o oprave a dokladu o úhrade opravy.