ShopRoku Award Widget
youtube icontiktok iconfacebook iconinstagram icon

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obľúbené produktyObľúbené ikona
Porovnávanie produktovPorovnanie ikona
Zavrieť ikona

Poistenie zariadení

NOVINKA

Náhoda je blbec, nikdy neviete, kedy sa pri telefonovaní pošmyknete na šupke od banánu a váš každodenný pomocník ostane ležať rozbitý na chodníku.

Príde vám to ako nonsens? Dobre, tak si predstavte, takúto situáciu: Pokojne si cestujete MHD do roboty, svoj telefón máte v kapse nohavíc, niekto potrebuje vystúpiť, tak okolo vás prejde, „náhodou“ do vás narazí, ale vy tomu neprikladáte význam, však električka je preplnená. Prejde chvíľa a vy si uvedomíte, že Vám niečo chýba, čo je to? No predsa smartfón a vy ste sa stali obeťou vreckovej lúpeže. V opačnom prípade vám môže telefón spadnúť na zem a vy si v tej chvíli ani neuvedomíte ako ľahko sa telefón dostane z triedy A do triedy D.

Aj pre takéto prípady poskytujeme poistenie vášho zariadenia.

Poistenie proti poškodeniu alebo zničeniu

Poistenie chráni pred poškodením alebo zničením mobilu, tabletu a akéhokoľvek elektronického zariadenia živelnou udalosťou, pádom alebo nárazom, nešikovnosťou, skratom alebo obliatím či utopením.

Poistenie proti odcudzeniu

Poistenie chráni pred odcudzením vlámaním, lúpežou a vreckovou krádežou (poistený musí mať zariadenie na sebe/pri sebe).

Hlavné výhody poistenia :

  • rýchla a kvalitná oprava v overených servisoch,
  • rýchle ukončenie poistnej udalosti zo strany poisťovne,
  • ak si poistenie do 14 dní od uzatvorenia zmluvy rozmyslíte, peniaze za poistenie vám vrátime v plnej výške,
  • ak vám počas zákonnej záruky tovar vymenia za iný, vrátime vám nespotrebovanú časť poistného,
  • v prípade, že elektronické zariadenie predáte alebo darujete, poistenie môžete previesť na inú osobu.

Ako nahlásiť poistnú udalosť?

Pri poškodení alebo poruche elektronického zariadenia:

  1. Pripravte si pokladničný doklad resp. faktúru a súhlas s poistením
  2. Kliknite na nahlásiť poistnú udalosť
  3. Zadajte všetky potrebné údaje

V prípade ak disponujete zariadením týchto značiek (SAMSUNG, HUAWEI, MOTOROLA/LENOVO, OPPO a XIAOMI) odneste poškodené zariadenie priamo do autorizovaného servisu v Bratislave alebo Košiciach, alebo si objednajte prepravu vyplnením formulára (https://www.escsk.eu/servis/). Pri objednaní prepravy, pribaľte k zariadeniu aj Formulár na hlásenie poistnej udalosti (nájdete ho na konci stránky medzi dokumentami).

Pri odcudzení zariadenia krádežou alebo lúpežou:

  1. Pripravte si súhlas s poistením, pokladničný doklad resp. faktúru a policajnú správu
  2. Kliknite na nahlásiť poistnú udalosť
  3. Zadajte všetky potrebné údaje

Poznámka : Pri poškodení elektronického zariadenia a jeho následnej oprave poistený hradí iba spoluúčasť, ostatné náklady sú hradené priamo servisu. Zariadenie si môžete dať opraviť aj sami v inom vami zvolenom servise, v danom prípade však náklady na opravu hradíte vy. Následne nám nahláste poistnú udalosť online a zvoľte poslednú možnosť „POISTENIE ELEKTRONIKY A ŠPORTOVÝCH PRÍSTROJOV – B2B“. Priložte potrebné dokumenty vrátane servisného protokolu o oprave a dokladu o úhrade opravy.